www.rotaresculuminita.ro

vineri, 4 mai 2012

Zile de concediu fortate

Cum nu prea este de munca la fabrica mea,seful ma suna acum o saptamana si imi zice ca trebuie sa stau acasa in concediu o saptamana fiindca se inchide fabrica.Fortat de imprejurari zic..ok,asa o sa ma apuc de zugravit apartamentul.
Cam trei zile a durat toata treaba asta.Mai rau ca nu eram pregatit financiar pentru pasul asta,apoi greu sa faci treaba cu copii prin casa.Dar ne-a ajutat Dumnezeu si am terminat de zugravit.
Bine mai am de facut pe balcon si in cantina dar voi face cu siguranta vara aceasta.
Am facut toata casa in culori,nu ca inainte tot alb..o camera blue,una roz,holul si bucataria un violet deschis.As fi preferat sa schimb casa dar nu am gasit ceva mai mare si mai convenabil.
Sunt inca in cautari..cu calm insa.Avem alte lucruri prioritare de facut.Ce culori sau modele ati facut in casa voastra?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu