www.rotaresculuminita.ro

marți, 3 februarie 2015

Ziua îndrăgostiților

   Te iubesc oriunde, oricand, oricum. Nu e nevoie sa iti mai scriu, sa iti mai spun. Iti arat asta prin fiecare gest, prin fiecare miscare, prin fiecare atingere.
   


Iubirea e un sentiment minunat ! E frumos sa iubesti , dar e si mai frumos sa fii iubit !Nu uita ,iubirea e de nepretuit tine-o aproape !



   
   Te iubesc cum nu am iubit niciodata in viata mea,te iubesc cu toata fiinta mea.Te iubesc enorm de mult puiule tu esti fericirea mea,tu esti boticul meu cel mai scump tu esti totul pentru mine.



   Iubirea adevarata nu e atunci cand totul e roz si perfect, ci atunci cand in ciuda problemelor tale, a dificultatilor vietii, ea/el ramane langa tine. Ea/El te sustine, te iubeste neconditionat neasteptand vreodata nimic in schimb, te iarta, ti se daruieste intru-totul. 


TE IUBESC NEVASTA MEA FRUMOASA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu