www.rotaresculuminita.ro

luni, 12 martie 2012

Am facut intr-un an cati altii in cinci..

   Am facut intr-un an cununied,nunta copil si botez.In al doilea an am reunit familia.Ce va mai urma in anul care vine?
  Sunt lucruri in viata pe care le programezi si lucruri care vin de la sine.La mine tot ce am facut in acel an a fost de la sine,de la Dumnezeu pot sa zic.La 29 de ani am reusit sa imi intemeiez o familie.Pana atunci imi era teama sa nu dau gres.Dar de cand am intalnit-o pe sotia mea am inteles a nu va fi asa.Am inteles ca a fi mama copiilor mei.Asa a urmat nunta,nasterea lui Anna,botezul ei si aducerea lui Alex in sanul familiei.
  Avum avem doi ani si sase luni decand ne-am cunoscut si suntem impreuna,eu si sotia mea pe care o iubesc ca ochii mei din cap,doua caractere diferite.De aici apare iubirea asta cu nabadai.Poate din diferenta asta.Cineva spunea ca daca doua persoane ar avea acelasi caracter ori s-ar plictisi repede unul de altul,ori s-ar bate in fiecare zi.Sau ar interveni prea repede monotonia intre ei.Eu si Luminita suntem ca si Boney si Clayde,ca d-ul si d-na Smith,nu as zice ca soarecele si pisica ci ca pisica cu motanul :))).
   TE IUBESC NEVASTA MEA FRUMOASA SI TE VOI IUBI MEREU!LA MULTI ANI IMPREUNA LANGA COPII NOSTRI FRUMOSI!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu