www.rotaresculuminita.ro

vineri, 9 martie 2012

Luna de miere

Este perioada pe care noi o numim asa atunci cand mergem impreuna cu persoana iubita,de cele mai multe ori,perioada imediata dupa nunta.Ei bine eu si iubita mea sotie nu am avut parte de asa ceva nici pana acum dupa aproape doi ani de la cununia civila.O data pentru ca nu am avut bani,apoi pentru a Luminita era gravida,iar dupa ce s-a nascut l-am adus si pe Alex langa noi.Deci cu doi copii nu se poate pleca in luna de miere.Sper ca nu va mai dura mult sa ne vedem si noi implinit acest vis.Macar trei zile am zis daca am putea sa plecam singuri  singurei,sa stam la un hotel tot era ceva.Imi iubesc nevasta mult si nu vreau sa treaca anii pe langa noi fara sa ne facem aceasta mult dorita luna de miere.Dar in acelasi timp ne iubim si copii si nu am putea sta fara ei.In fiecare luna ei sunt mierea noastra.Ei ne fac dulci zilele.Speranta moare ultima ,nu asa se spune?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu