www.rotaresculuminita.ro

luni, 12 martie 2012

Baiatului meu Alexandru...

Cine nu si-ar dori un baiat,un urmas mascul in familie,care sa ii poarte numele mai departe?(mai nou in trend si fetele isi pastreaza numele).Cred ca orice tata.
  Eu il am pe Alexandru.Un barbatel de 11 ani ,cu capul rotund ca o nuca de cocos,parul scurt si rebel,ochii ca doua masline siciliene,bine dezvoltat pentru varsta lui si foarte dornic de afectiune.Mama lui zice ca seamana cu Liviu de la L.A.Nu am eu experienta altora de parinte,dar ma straduiesc sa fiu un tata bun pentru el si sora lui.Incerc sa il inteleg,sa il ascult,sa ii dau sfaturi si sa il invat.In cinci luni de cand este zi de zi cu mine ,a facut mari progrese.
  Eu tot ce vreau eu de la el este sa ne asculte si sa faca mereu ceea ce ii cer eu si mama lui,sa se implice mai mult la scoala,sa aiba mai multa incredere in fortele lui si sa ne faca mandrii de el.Tot de cinci luni este la noua lui scoala.Spune ca ii place si ca nu mai vrea in Romania la scoala.Eu sunt multumit de progresele lui.Vorbeste limba si s-a acomodat la scoala,dar simt ca nu este atent la ore,la ce le explica invatatorii.
  In septembrie va trece in clasa a 6 a.Va schimba scoala,profesorii si colegii in mare parte.Am mari emoti pentru el.Pentru ca va trebui sa se implice si mai mult,sa studieze mai mult,sa recupereze ceea ce acum nu baga la cap.As vrea sa fie constient ca a se duce la scoala si a studia este "meseria" lui,este obligatorie.Nu poate merge prea departe in viata fara a avea  baza de studiu.
  Il iubesc din toata inima si daca il mai trag de urechi este pentru ca ma oftica atitudinea lui fata de scoala,pentru ca ne raspunde mie si lui mami chiar daca stie ca nu are dreptate.E o situatie noua pentru amandoi.A fi parinte nu este usor.Va intelege si el cand va avea copii.Si isi va aduce aminte de toate acestea.
  De retinut:pe mine nu ma interesaza si nu ma va intereseaza niciodata cand zici ca persoana x este mai slaba decat tine sau ca nici x nu a facut nimic la verificare.Pe mine ma interesaza doar ceea ce faci tu Alexandru,de ceea ce creezi,inveti,realizezi si cum te comporti la scoala,in vizita la cineva sau acasa.Ma voi stradui sa fiu un tata mai bun si ma astep ca si tu sa te implici mai mult in a studia,sa te vad ca ai initiativa,sa nu astepti sa ti se rezolve problemele si temele.Nu vei avansa niciodata asa.Oglinda parintilor sunt copii.
   Te iubesc si vreau sa ne faci mandri de tine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu